Hikaye tamamlama çalışması “Başka Ne Olur?” kitabı etkileşimli olarak okunurken yarım bırakıldı. Hazırlanan etkinlik sayfası çocuklara dağıtılarak hikaye tamamlama çalışmaları birebir öğrenci söyleyip öğretmen tarafından birkaç cümle olacak şekilde yazıldı. Alt kısımdaki etkinlik alanına tekerlekle yönergede belirtilen etkinlik yapıldı.
Hikaye kartı hazırlama çalışmaları için “Küçük Su Damlası ” adlı kitap uygun okuma yöntemi ile okundu. Ardından çocuklar küçük gruplara ayrıldı ve her grubun okunan hikayeyi tekrar anlatması veher çocuğun hikayenin bir kısmının resmini çizmesi istendi. Hazırlanan çizimler olay sırasına göre sıralandı.
Afiş tasarlama çalışmalarında etkileşimli kitap okuma için seçilen üç kitabın kapağı, ismi ve içindeki görsellerden hazırlanan içerikler üç masaya dağıtıldı ve çocuklara afişin ne olduğu anlatılıp kitapları tanıtan afişler ortaklaşa hazırlandı.